Tuesday, October 10, 2017

Blog ooh Blog


Salam semua followers,

Di sini saya sampaikan tujuan blog ini saya adakan.

Pertama,

ILMU

Kedua,

SHARING

Ketiga,

PENGALAMAN MENJUAL

saya dapat ilham dari blog ijad tentang blog jadi saya dah ada tujuan mungkin blog ini akan disiapkan setiap hari khamis dan ahad (sementara masih cuti der).

Banyak sebenarnya nak cerita dari ILMU mungkin tentang kereta tu sediri, mungkin dari artikel saya google. Mungkin juga cerita ILMU amat luas. ILMU tentang kereta, apa yang perlu tahu dan dari segi penjualan kereta sendiri.

Mungkin ada tips motivasi yang saya dapat dari luar. saya akan share di sini. Bosan kan blog saya ni.

Hehehe OKLAH salam sayang dari saya,

TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment

PROMOSI PERODUA OGOS 2023

  ARUZ Rebate sehingga RM 2,000 Free Full Tank Payung Perodua + 20 Hadiah Misteri AXIA, BEZZA & MYVI Axia Free Full Tank Payung Perodua ...