Thursday, October 5, 2017

Apa yang anda dapat bila beli dengan saya ?

Salam semua yang tengok blog ini,

Saya khaskan kepada yang telah subscribe email saya

Secara terus terangnya, Saya beritahu di bawah ini alamat kerja saya,

MOHD AFFIS BIN ADNAN
URUS USAHA SDN BHD
NO 323, JALAN TEBRAU, 81100,
JOHOR BAHRU.
DIRECTION : BERSEBELAHAN CRYSTAL CROWN HOTEL,
TAMAN ABAD (CENTURY GARDEN), SEBELUM JUMPA KSL CITY

Ada tanya kenapa emel saya panjang?

Misi saya mencari customer yang ada kriteria tertentu :


  1. GAJI RM 2,000 KE ATAS
  2. BEKERJA SWASTA ATAU KERAJAAN
  3. ADA LESEN MEMANDU
  4.  ADA CTOS KITA CUBA, ADA CCRISS BOLEH CUBA TEMPAT LAIN

Kenapa saya macam gini ??

Sebab tawaran saya tak sama macam lain- lain
dan kriteria kelulusan bank minimum macam gini
maaf jika saya terlalu terus terang

Apa yang saya boleh janjikan ??
  1. Kelulusan paling cepat dalam masa 5 hari bekerja
  2. Kereta READY STOCK*
  3. Ada duit recommend RM 300 untuk saga, RM 500 untuk semua model
  4. Ada hadiah menarik
  5. Servis selepas jualan yang terbaik,1st Class

Jadi apa yang perlu anda lakukan ?

Simple je anda bagitau kereta apa yang anda nak dan saya bagi harga
dan anda just sediakan dokumen saya perlukan.

Ok, lagi sekali terima kasih kerana subscribe email saya...
Semoga jumpa di emel akan datang...

No comments:

Post a Comment

PROMOSI PERODUA OGOS 2023

  ARUZ Rebate sehingga RM 2,000 Free Full Tank Payung Perodua + 20 Hadiah Misteri AXIA, BEZZA & MYVI Axia Free Full Tank Payung Perodua ...